Modern werkgeverschap door nieuwe technologie

Modern werkgeverschap door nieuwe technologie

 

Nieuwe technologieën in ons vakgebied omarmen we graag. En deze delen we het liefst met onze klanten. Daarbij geldt ‘zien is geloven’. Daarom hebben we een greep uit deze nieuwe ontwikkelingen samengevoegd in een demonstratie-omgeving. Daarin kunnen we samen met de klant de nieuwe producten proberen en bepalen of ze passen.

Wat hebben we gedaan?

Een onderdeel van de demonstratie-omgeving is de self service portal. Gebruikers willen steeds meer IT-zaken zelf regelen. En de IT-afdeling wil zich liever bezighouden met innovatie dan met standaard gebruikersvragen. Een self service portal biedt hierin de uitkomst. Door taken te automatiseren verloopt de afhandeling van gebruikersvragen niet alleen efficiënter, maar is ook minder foutgevoelig. En daarnaast kunnen de gebruikers er ook nog eens altijd en overal gebruik van maken. Beheerders besteden hierdoor minder tijd aan terugkerende beheertaken. Dus meer tijd voor andere zaken!

In de demonstratie-omgeving kunnen de klanten deze voordelen zelf ervaren en een beeld vormen van wat wij noemen: modern beheer en modern werkgeverschap.

Scope

  • Ontwerp
  • Functionele eisen en wensen
  • Plan van Aanpak
  • RES Service Store

 

Bob Weber

Bob Weber

Directeur
Twitter Facebook LinkedIn Email
Elza de Haan

Elza de Haan

Business Consultant
Twitter Facebook LinkedIn Email
Hans Last

Hans Last

Infrastructure consultant
Twitter Facebook LinkedIn Email