Verbeterde infrastructuur door nieuwe ICT-strategie

Verbeterde infrastructuur door nieuwe ICT-strategie

 

De klant vroeg of wij onderzoek konden doen naar hun infrastructuur. Dit hebben wij niet gedaan! Door goed naar het verhaal te luisteren, waren wij van mening dat de klant meer nodig had dan alleen een technisch onderzoek. Voor een goede infrastructuur moet dit begrip eerst in een bredere context gezien worden. De infrastructuur moet toch vooral doen wat de gebruikers en organisatie willen? Daarom hebben we de juiste mensen bij elkaar gebracht en een uitstapje gemaakt naar ICT-strategie. Dit in de vorm van een kort gedachtenspelletje.

 

Wat hebben we bereikt?

Met het gedachtenspelletje werd duidelijk waar iedereen mee bezig is en waar iedereen mee bezig wil zijn. En dit was niet hetzelfde. Dus er moet iets veranderen. Te beginnen met de ICT-strategie. Pas als die helder is, kunnen we bepalen wat we moeten doen om deze strategie te bereiken. Pas als deze processen helder zijn, kunnen we bepalen welke informatie nodig is. En pas wanneer dit helder is, kunnen we bepalen welke infrastructuur nodig is. Zo is de cirkel rond en hebben we de vraag van de klant beantwoord. En meer dan dat.

 

Scope

  • Workshop
  • Advies
  • Plan van aanpak
  • Ontwerp
  • Microsoft SCCM

 

Elza de Haan

Elza de Haan

Business Consultant
Twitter Facebook LinkedIn Email
Jorn Michielsen

Jorn Michielsen

Infrastructure Consultant
Twitter Facebook LinkedIn Email
Sander Daems

Sander Daems

Sr. Infrastructure Consultant
Twitter Facebook LinkedIn Email