Tevreden medewerkers

In een tijd waarin de meeste organisaties 2, 3 of zelfs 4 generaties moeten bedienen met IT-middelen, lijkt een “tevreden medewerker” een grote uitdaging. Wij gaan die uitdaging graag aan!

Dat roept wel veel vragen op..

  • Wanneer zijn de medewerkers tevreden?
  • Hangt de mate van tevredenheid af van de IT-middelen of van de IT-afdeling?
  • Hoe ziet de ideale werkplek er uit?
  • Passen cloudoplossingen bij de medewerkers?
  • Kunnen we de performance en stabiliteit bieden die de medewerkers vragen?

Een tevreden medewerker is iemand die zijn werk kan doen met de juiste IT-middelen. De IT-middelen worden ervaren als een gemak en niet als een last.

Hoe bereiken we dit?

In elke organisatie is de werkplek het belangrijkste IT-middel voor de medewerker. Onze visie op de werkplek richt zich niet alleen op de verschillende behoeftes van de medewerkers, maar juist óók op de organisatie. Wat drijft uw organisatie en waarom werken uw medewerkers bijvoorbeeld bij u? Dit combineren we met de nieuwste technieken zoals Office 365, cloudoplossingen en een self service store om zo de best passende werkplek te creëren. Met tevreden medewerkers als resultaat!

Onze aanpak

Tevreden medewerkers vragen om een gezonde balans tussen vraag en aanbod. Tijd om de balans op te maken?

aanpak tevreden medewerkers

Meer over onze aanpak

Actuele projecten

Verbeterde infrastructuur door nieuwe ICT-strategie

Verbeterde infrastructuur door nieuwe ICT-strategie

De klant vroeg of wij onderzoek konden doen naar hun infrastructuur. Dit hebben wij niet gedaan! Door goed naar het […]

Lees verder
Wensen van gebruikers vertaald naar technische verbeteringen

Wensen van gebruikers vertaald naar technische verbeteringen

‘Hoe kunnen we onze gebruikerstevredenheid verhogen?’ Dat was de vraag waarmee onze klant bij ons aanklopte. Het management kreeg veelal […]

Lees verder
Problemen verholpen door nieuwe infrastructuur

Problemen verholpen door nieuwe infrastructuur

‘Hoe kunnen we voor eens en altijd onze aanhoudende problemen in de infrastructuur verhelpen?’ Gebruikers waren ontevreden over de infrastructuur […]

Lees verder