Nieuws

IT-Value: al 10 jaar een familie van topsporters

Je hebt familiebedrijven en je hebt familiebedrijven. IT-Value is er zeker niet eentje in de traditionele zin van het woord. Er staat geen familie achter het bedrijf die alle aandelen in handen heeft. IT-Value is een familiebedrijf omdat we elkaar meer als familie dan als collega’s beschouwen. Een bedrijf met een warme sfeer waarbij samenwerken en duidelijke communicatie de norm is. Dit jaar bestaan we 10 jaar, en dat is reden voor een jaar lang feest!

Nieuws

Stop met ad hoc beheer en neem de regie!

Er is geen bedrijf ter wereld die een voorliefde heeft voor ad hoc beheer. Niemand wordt er blij van dat de IT-afdeling vooral bezig is met het blussen van brandjes, nooit verder komt dan de belangrijkste dagelijkse prioriteiten en daardoor geen vastomlijnd plan kan uitzetten. Toch is dit wel de dagelijkse praktijk bij veel bedrijven. Hoe ontsnap je uit zo’n vicieuze cirkel? En wat is de beste oplossing? In deze blog leggen we uit hoe je van ad hoc naar proactief gaat in vier stappen.

Nieuws

Zorgeloos op vakantie

Hoeveel tijd besteed de helpdesk in uw organisatie aan herhaaldelijke helpdesktickets? Waarom kosten deze tijd? Hoe kunnen deze tickets anders opgepakt worden? Kan het probleem voorkomen worden? Of kunnen de gebruikers in staat worden gesteld het probleem zelfstandig, snel en ten alle tijden zelf op te lossen?

Nieuws

Hoe kijk jij tegen stress aan?

Visie positief omgaan met stress – Desiré Aalders [HR] Omgaan met stress is een hot topic. Iedereen heeft het erover en steeds meer organisaties gaan het belang van werkgeluk inzien. HR-manager Desiré Aalders deelt haar visie op positief omgaan met stress.

Nieuws

Hoe automatisering helpt om personeelsverloop goedkoper te maken

Door automatisering en het opmaken van profielen kun je jouw personeelsverloop en in- en uitstroom makkelijker maken.

Nieuws Succesvol veranderen

De aandachtspuntjes van een IT-afdeling

Alle organisaties met een IT-afdeling nemen de zorg voor IT uit handen van de medewerkers. Geleefd door de dag lost een IT-afdeling incidenten op en voeren wijzigingen door, ondersteund door de processen die de organisatie nastreeft. Wanneer een incident of een wijziging (te) complex wordt, te lang gaat duren of te oninteressant is, verschuift de focus naar andere lopende zaken waarmee wel voortgang geboekt kan worden.

Nieuws Xperts as a Service

Hoe je ook met 300 applicaties je bedrijf digitaal kunt transformeren

Voor grote bedrijven is digitale transformatie een grote stap. Door te investeren in je ICT-afdeling, je applicatielandschap te rationaliseren, SaaS applicaties te gebruiken en in kleine stappen te veranderen kan het toch.

Nieuws Succesvol veranderen

Volledig geautomatiseerd on- en offboarden met AFAS en Ivanti

Uticon heeft de wens uitgesproken het in dienst, doorstroom en uitdienst proces (IDU-proces) van medewerkers nu en in de toekomst zoveel mogelijk te willen automatiseren en de niet voorspelbare of standaard services van medewerkers via een self service portaal aan te willen bieden.

Nieuws