Tevreden medewerkers

Verbeterde infrastructuur door nieuwe ICT-strategie

De klant vroeg of wij onderzoek konden doen naar hun infrastructuur. Dit hebben wij niet gedaan! Door goed naar het verhaal te luisteren, waren wij van mening dat de klant meer nodig had dan alleen een technisch onderzoek. Voor een goede infrastructuur moet dit begrip eerst in een bredere context gezien worden. De infrastructuur moet toch vooral doen wat de gebruikers en organisatie willen? Daarom hebben we de juiste mensen bij elkaar gebracht en een uitstapje gemaakt naar ICT-strategie. Dit in de vorm van een kort gedachtenspelletje.

Tevreden medewerkers

Wensen van gebruikers vertaald naar technische verbeteringen

Hoe kunnen we onze gebruikerstevredenheid verhogen? Dat was de vraag waarmee onze klant bij ons aanklopte. Het management kreeg veelal negatieve geluiden over de IT-middelen te horen vanuit de organisatie. Dus hebben we samen nagedacht over een oplossing.

Tevreden medewerkers

Problemen verholpen door nieuwe infrastructuur

Hoe kunnen we voor eens en altijd onze aanhoudende problemen in de infrastructuur verhelpen? Gebruikers waren ontevreden over de infrastructuur en meerdere partijen hadden al geprobeerd de problemen te verhelpen. Zonder resultaat. Ons is het wel gelukt!

Tevreden medewerkers