TOPdesk

Zorgeloos op vakantie

Hoeveel tijd besteed de helpdesk in uw organisatie aan herhaaldelijke helpdesktickets? Waarom kosten deze tijd? Hoe kunnen deze tickets anders opgepakt worden? Kan het probleem voorkomen worden? Of kunnen de gebruikers in staat worden gesteld het probleem zelfstandig, snel en ten alle tijden zelf op te lossen?

Hoe fijn zou het zijn als minimaal 30% van uw helpdesk tickets vanzelf opgelost kunnen worden? Medewerkers niet extra lang hoeven te wachten op hun aanvraag bij afwezigheid van u of uw collega’s en u tijd krijgt voor andere prioriteiten.

Onze oplossing; optimaliseer uw IT-servicemanagement door uw ticketaanvragen te automatiseren. Ofwel maak ruimte om uw organisatie goed van dienst te zijn!

Naar links met TOPdesk

Veel organisaties maken voor hun servicemanagement gebruik van TOPdesk. In TOPdesk kunnen medewerkers vanuit een self service portaal services aanvragen en incidenten melden. Maakt u ook gebruik van TOPdesk? Dan helpen wij u graag uw IT-servicemanagementproces verder te optimaliseren met het shift left principe. Het idee achter shift left is dat IT-experts in de backoffice hun kennis beschikbaar stellen door standaardisering en automatisering aan de medewerkers in de frontoffice of zelfs eindgebruikers. Voordelen hiervan zijn dat helpdesktickets sneller opgepakt kunnen worden en de backoffice meer tijd beschikbaar heeft voor andere projecten en werkzaamheden.

IT-Value, Ivanti Automation en TOPdesk

IT-Value heeft een nieuwe koppeling ontwikkeld tussen Ivanti Automation en TOPdesk. Deze gebruiksvriendelijke, zeer complete en efficiënte koppeling maakt het nu nog makkelijker uw helpdesktickets en beheeractiviteiten te automatiseren. Deze koppeling is bi directioneel. Dat wil zeggen dat deze werkt vanuit Ivanti Automation naar TOPdesk en andersom. Aanvragen die binnenkomen in TOPdesk worden met Ivanti Automation snel, gestandaardiseerd en automatisch opgevolgd, uitgevoerd en geregistreerd.

Verrijk je IT-servicemanagementproces:

  • Ontlast u uw servicedesk door veel voorkomende tickets te automatiseren. Denk hierbij aan het verlenen van rechten, aanvragen van applicaties, wachtwoorden resetten, etc.
  • Verhoogt u de productiviteit van uw medewerkers door de wachttijden te verlagen.
  • Vergroot u de dataveiligheid en bent u AVG-compliant door autorisaties te beheren en te automatiseren met Identity Director i.c.m. TOPdesk.
  • Vult u uw TOPdesk automatisch aan met gegevens in assets, personen of gegevens vanuit een geautomatiseerd proces.
  • Verminderd u de kans op menselijke fouten doordat tickets gestandaardiseerd en geautomatiseerd worden uitgevoerd en geregistreerd.

Hiermee creëert u een moderne beheerafdeling die zich bezig houdt met de projecten, innovaties en ontwikkelingen die er daadwerkelijk toe doen.

Binnen 5 werkdagen de eerste quick wins realiseren

Wilt u zorgeloos op vakantie en voorkomen dat de helpdesktickets zich opstapelen tijdens uw afwezigheid? Ervaar snel en tegen aantrekkelijke prijzen ons Ivanti TOPdesk “vakantie” Starterpack.

In 5 werkdagen kunnen we u onderstaande opleveren:

  • Vrijblijvend gesprek op locatie om de mogelijkheden van deze koppeling te bespreken
  • Juli, augustus en september gratis gebruik van onze koppeling (kosten reguliere gebruiksrecht TOPdesk koppeling)
  • Implementatie van 3 services uit ons “Starterpack” (o.a. aanmaken van een gebruiker, rechten ontnemen, applicatie aanvragen)
  • Training on the job
  • Documentatie
  • Eerste 3 maanden gratis 3de lijn ondersteuning en advies voor verdere optimalisatie

Meer weten over dit zomerpakket en de kosten hiervan? Klik dan hier.

Niet op vakantie, maar wel geïnteresseerd om tijd vrij te maken voor andere belangrijke werkzaamheden? Ook dan informeren we u graag verder.

Meer journaal berichten

‘Het IDU-proces? Natúúrlijk automatiseer je dat’, Peter Thijssen, Cloud Consultant IT-Value

‘Saaie werkdagen? Die ken ik niet. Er zijn immers zóveel ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Hoe zou ik me kunnen vervelen!’ Dat zegt Peter Thijssen, als Cloud Consultant bij IT-Value betrokken, met een lach. Peter werkt veel voor én bij klanten en houdt zich onder andere bezig met de automatisering van bedrijfsprocessen en het adviseren over migratiewerkzaamheden.

Ga naar de bovenkant