Modern beheer

Vraag een willekeurige medewerker naar zijn/haar beeld van de IT-afdeling. Vaak krijg je dan het volgende te horen:

  • De IT-afdeling is soms niet bereikbaar als ik ze nodig heb
  • Het beantwoorden van mijn vragen duurt vaak lang
  • Ik ben erg afhankelijk van de IT-afdeling

Dus vooral negatieve klanken.

Vraag de IT-manager naar zijn/haar beeld van de IT-afdeling, Ook dan heeft de reactie vaak een negatieve klank:

  • De afdeling is vaak druk met dezelfde incidenten en wijzigingen
  • Er is geen tijd voor innovatie
  • Er wordt meer ad hoc gewerkt dan volgens standaarden

Dat vinden wij onterecht. Met modern beheer pakken wij juist die negatieve klank aan.

Hoe doen we dit?

Soms is het goed om met “vreemde” ogen naar de dagelijkse werkzaamheden te kijken. Samen bedenken we welke taken we kunnen automatiseren en wie hier blij van worden. Denk aan het resetten van wachtwoorden, het in- en uitdienstproces en installatie van de werkplek. Modern beheer levert voor de organisatie standaard processen op en voor de IT-afdeling meer tijd. En daarmee zijn we er zeker van dat de negatieve klanken snel omslaan in positieve geluiden!

Onze aanpak

Modern beheer is het automatiseren van terugkerende activiteiten. Winst in tijd en geld voor de organisatie dus!

Meer over onze aanpak