TOPdesk - Ivanti Automation

Haal het maximale uit TOPdesk met Ivanti Automation!

Veel organisaties maken voor hun servicemanagement gebruik van TOPdesk. In TOPdesk kunnen medewerkers middels een self service portaal services aanvragen en incidenten melden. Maakt u ook gebruik van TOPdesk dan helpen wij u graag uw ITSM-proces verder te optimaliseren middels het shift left principe.

IT-Value mag zich dit jaar Ivanti EMEA Consultancy Partner of the year noemen. Uiteraard zijn wij erg trots en vereerd dat wij deze award hebben mogen ontvangen. Na de projecten en integraties die we afgelopen jaren hebben opgeleverd, zien we dit als een mooie uitdaging om onze partners en klanten nog beter en efficiënter op weg te helpen met de vele mogelijkheden die Ivanti biedt. Denk bijvoorbeeld aan het optimaliseren van uw servicemanagement.

Naar links met TOPdesk

Veel organisaties maken voor hun servicemanagement gebruik van TOPdesk. In TOPdesk kunnen medewerkers vanuit een self service portaal services aanvragen en incidenten melden. Maakt u ook gebruik van TOPdesk? Dan helpen wij u graag uw IT-servicemanagementproces verder te optimaliseren met het shift left principe. Het idee achter shift left is dat IT-experts in de backoffice hun kennis beschikbaar stellen door standaardisering en automatisering aan de medewerkers in de frontoffice of zelfs eindgebruikers. Voordelen hiervan zijn dat helpdesktickets sneller opgepakt kunnen worden en de backoffice meer tijd beschikbaar heeft voor andere projecten en werkzaamheden.

IT-Value, Ivanti Automation en TOPdesk

IT-Value heeft een nieuwe koppeling ontwikkeld tussen Ivanti Automation en TOPdesk. Deze gebruiksvriendelijke, zeer complete en efficiënte koppeling maakt het nu nog makkelijker uw helpdesktickets en beheeractiviteiten te automatiseren. Deze koppeling is bidirectioneel. Dat wil zeggen dat deze werkt vanuit Ivanti Automation naar TOPdesk en andersom. Aanvragen die binnenkomen in TOPdesk worden met Ivanti Automation snel, gestandaardiseerd en automatisch opgevolgd, uitgevoerd en geregistreerd.

Door het inzetten van deze koppeling

  • Ontlast u uw servicedesk door veel voorkomende tickets te automatiseren. Denk hierbij aan het verlenen van rechten, aanvragen van applicaties, wachtwoorden resetten, etc.
  • Verhoogt u de productiviteit van uw medewerkers door de wachttijden te verlagen.
  • Vergroot u de dataveiligheid en bent u AVG-compliant door autorisaties te beheren en te automatiseren met Identity Director i.c.m. TOPdesk.
  • Vult u uw TOPdesk automatisch aan met gegevens in assets, personen of gegevens vanuit een geautomatiseerd proces.
  • Verminderd u de kans op menselijke fouten doordat tickets gestandaardiseerd en geautomatiseerd worden uitgevoerd en geregistreerd.

Hiermee creëert u een moderne beheerafdeling die zich bezighoudt met de projecten, innovaties en ontwikkelingen die er daadwerkelijk toe doen.

Implementatie en beheer

Bij de implementatie van de koppeling en het maken van de workflows betrekken we graag uw (TOPdesk)beheerders. Door onze training on the job toe te passen kan de IT-afdeling straks zelf ook verder met het automatiseren van beheertaken. De koppeling is intuïtief en is gedocumenteerd. Wanneer TOPdesk een nieuwe versie uitbrengt, controleren wij de werking van de koppeling en werken deze zo nodig bij. Natuurlijk kunt u ook bij ons terecht voor beheer- en supportvragen en kijken we met alle plezier met u mee naar nieuwe vervolgstappen.

Enthousiast geworden?

Daag ons uit en maak vrijblijvend kennis met onze specialisten!

Meer nieuwsberichten

Ga naar de bovenkant