‘Pakket 1: kies voor de ultieme servicedesk-ervaring voor jouw bedrijf’, Danny van Schaik, IT-Value

Danny van Schaik van IT-Value vertelt over de ultieme servicedesk-ervaring voor jouw organisatie. Danny: ‘Elk bedrijf heeft de kans om dit goed in te regelen, óók in drukke periodes of bij onderbezetting.’

Journaal Item

In het vorige blog van Danny vertelde hij al hoe je als ICT-manager toch zorgeloos op vakantie kunt deze zomer: door je beheer uit te besteden. In dit blog leggen we graag uit hoe dit beheer er dan uit kan zien, zodat je concreet in kunt schatten wat we voor je kunnen betekenen.

Kies voor de ultieme servicedesk-ervaring

Danny: ‘Er zijn in basis drie verschillende diensten die je naast elkaar af kunt nemen. Bij pakket 1 kies je voor de ultieme servicedesk-ervaring voor jouw organisatie. Heb je zelf geen eigen servicedesk of wil je juist extra resources toevoegen? Wil je efficiënter werken door repeterende handelingen te automatiseren? Maak dan gebruik van onze servicedesk-dienst. We leveren 1e en/of 2e lijnsbeheer, in basis remote, maar indien gewenst ook op locatie. Met een persoonlijke aanpak proberen we daarbij zoveel mogelijk aan te sluiten op de cultuur van jouw organisatie. Door het afnemen van een koppeling met bijvoorbeeld Topdesk, of het inzetten van Self Service werken we aan je ticketautomatisering. Vanuit Continuous Improvement gaan we steeds op zoek naar automatiseringspotentieel. Ook zijn we in te zetten voor het verhogen van het adoptie- en kennisniveau van jouw organisatie, denk aan een nieuwe werkplek of het gebruik van Office365/Teams. Uiteraard valt dit alles onder de regie van een Customer Succes Manager, die ook zorgt voor de SLA, DAP en de periodieke rapportages. Je kiest deze optie voor de ultieme servicedesk-ervaring voor je organisatie.’ 

Onderstaand vind je onze activiteiten waarmee we jouw organisatie met onze dienstverlening versterken:

  • 1e lijn en/of 2e lijnsbeheer
  • Remote en op locatie
  • Ticketautomatisering
  • Continuous Improvement
  • Gebruik van Office365/Teams (adoptie)
  • Selfservice
  • Customer Success Manager
  • Periodieke rapportage (dashboards)
  • Inclusief SLA en DAP

Meer weten? Neem contact met ons op

Vul je team tijdig aan

Bovenstaande optie is perfect voor teams die tijdelijk of structureel onderbezet zijn. En dat zal, zeker nu de zomerperiode voor de deur staat, waarschijnlijk ook bij jouw organisatie het geval zijn. Mensen willen op vakantie na deze intensieve coronaperiode en hebben tijd nodig om te ontladen. ‘Hoe mooi is het dan dat je dit relatief eenvoudig voor elkaar kunt krijgen door een professionele beheerpartner aan te haken die alles voor dit doel op orde heeft’, aldus Danny. ‘En bovendien kijken we ook meteen naar de repeterende, voorspelbare werkzaamheden. Grote kans dat we deze kunnen weg automatiseren.’ Meer weten? Neem contact met ons op. We kijken uit naar je bericht. 

Avatar of Author

Danny van Schaik (Delivery Manager)

Je leert meer als je erkent wat je niet kunt

Van kijken, naar denken , naar doen en werken.

Kijken
Denken
Doen
Werken
→ Wat maakt onze werkwijze waardevol

Blijf up-to-date.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws in je mailbox.