‘Pakket 3: versterk je beheer- en projectorganisatie door inzet van onze specialisten’, Danny van Schaik, IT-Value

Danny van Schaik, bij IT-Value vertelt over hoe bedrijven die hun beheer uitbesteden hun beheer- en projectorganisatie versterken. Danny: ‘Kies voor structurele IT-hulp tijdens drukke periodes of in geval van onderbezetting.’ Lees verder

Journaal Item

In het eerste blog uit deze reeks vertelde Danny al hoe je als ICT-manager toch zorgeloos op vakantie kunt deze zomer: door je beheer uit te besteden. In dit blog leggen we graag uit hoe dit beheer er dan uit kan zien, zodat je concreet in kunt schatten wat we voor je kunnen betekenen. Eerder bespraken we al pakket 1, waarbij we als IT-Value garant staan voor de ultieme servicedesk-ervaring jouw organisatie. Vervolgens kwam pakket 2 voorbij waarbij je ervoor kiest om IT-Value verantwoordelijk te maken voor het beheer van je organisatie. 

Versterk je beheer- en projectorganisatie

‘De derde, en tevens laatste optie, houdt in dat je je beheer- en projectorganisatie versterkt. Het grote verschil tussen deze optie en de eerder genoemde pakketten is dat je zelf een beheer- en projectorganisatie hebt die je wil versterken met kennis vanuit IT-Value. Ook hiervoor geldt dat dit remote of op locatie kan voor 3e lijns-beheervraagstukken. Verder geldt dat je kunt sparren met consultants en architecten, er 9x5 of 24x7-continuïteit en er toegang tot scripts is. Uiteraard ontvang je ook een periodieke rapportage, is er een Customer Succes Manager beschikbaar én werken we met een SLA en DPA.’

Onderstaand vind je onze activiteiten waarmee we jouw organisatie met onze dienstverlening versterken:

  • Remote en op locatie
  • 3e lijnsbeheer vraagstukken
  • Sparren met consultants en architecten
  • 9x5 of 24x7-continuïteit
  • Toegang tot scripts
  • Gebruik van één koppeling
  • Periodieke rapportage
  • Customer Success Manager
  • Inclusief SLA en DAP

Gebruikers mogen geen beperkingen ervaren

‘Het mag hoe dan ook niet zo zijn dat gebruikers tegen de beperkingen van IT aanlopen tijdens hun werk. Veel IT-afdelingen hebben het door het jaar heen al erg druk en dat is tijdens bijzondere periodes, zoals bijvoorbeeld de vakantie, niet anders. Terwijl je toch tevreden eindgebruikers wilt. IT-Value richt zich continu op automatiseren, dáár waar het kan. Concreet: als een gebruiker zijn wachtwoord wil wijzigen dan is het handig dat hij dat zelf kan. Vaker nog staat deze gebruiker in een telefonische wachtrij om vervolgens na een week een nieuw wachtwoord te ontvangen. Dat is niet meer van deze tijd. En ook niet nodig bovendien’, aldus Danny. ‘Als je automatiseert dan heb je minder werk, minder kosten en dus meer tijd voor optimaliseren. Ook kijken we continu naar hoe we slimme koppelingen kunnen leggen om alles nóg gestroomlijnder te laten verlopen.’ 

Meer weten?

Wil je er meer over weten? Of een concreet aanbod?

Van kijken, naar denken , naar doen en werken.

Kijken
Denken
Doen
Werken
→ Wat maakt onze werkwijze waardevol

Blijf up-to-date.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws in je mailbox.