Klanten aan het woord

Henk Enter

Manger Experience Center bij Comparex

Om onze klanten te begeleiden bij het maken van de juiste keuze voor een software oplossing, hebben wij afgelopen jaar ons Comparex Experience Center ingericht. Onze klanten kunnen tijdens een interactieve sessie kennismaken met de nieuwste technologische ontwikkelingen. Dit wordt gedaan aan de hand van functionele scenario’s. Door de toegenomen behoefte aan Self Servicing en onze succesvolle samenwerking met RES Software hebben wij gekozen om een RES Service One Store in te richten. IT-Value heeft ons geholpen met functionele en technische inrichting.

Sjoerd Rooks

Manager Bedrijfsvoering en Financiën bij Estinea

Onze samenwerking met IT-Value startte met een scan. Wij vroegen indertijd onze toenmalige automatiseerder of zij een derde partij wilden inschakelen om eens goed te kijken naar onze IT-systemen. Ze waren vrij om een partij naar keuze te benaderen. Ze kwamen terecht bij IT-Value.

Hans Kramer

Manager Datacenter Nuon

We weten allemaal dat het in IT soms lastig is om een klus op tijd te klaren. Bij Nuon werken we steevast onder hoge druk. Heel fijn dus, dat we samen met IT-Value de deadline wél gehaald hebben.

Jan Lukkien

manager IT bij Egis Parking Services

Uitvoering van het parkeerbeleid in gemeente Amsterdam is, zoals iedereen zich kan voorstellen, een uitdagende klus. Vanaf januari 2016 zijn wij bij Egis de verantwoordelijke partij hiervoor. We werken op een technologisch innovatieve manier. IT-Value hebben we ingeschakeld voor de benodigde IT-inrichting.

Jos Koopman

Algemeen Directeur

IT-Value is een pragmatische organisatie, ze zoeken naar goede oplossingen en zijn in staat om een case op te pakken zoals deze bedoeld is. Ze leveren maatwerk. Daarmee bedoel ik ‘zonder extra urenschrijverij’. Ze werken helder en betrouwbaar.

Chris Migchelbrink

Manager Shared Service Centre ICT

De mensen van IT-Value hadden behalve de technische kennis, ook goed feeling met veranderen. Ze hebben continu goed samengewerkt met ons, telkens goed contact gehouden met de gebruikersorganisatie.

Ton Poos

Raad van Bestuur CWZ, kernportefeuille ICT

Het resultaat is elke dag voelbaar: we hebben minder storingen, een veiliger netwerk, zijn gestart met de noodzakelijke verbetering van de basis voor al onze ambitieuze plannen. We merken nu al dat mensen prettiger werken.

Yntze Scheper

Directeur Facilitair Servicecentrum

Wat me opviel, is dat ik altijd een gevoel van ondersteuning, van partnership heb gehad. Ze gaven goede en tijdige informatie over de risico’s in het project, hadden alle benodigde kennis van zaken over de specifieke technische invalshoeken die zo’n project kenmerkt.