Nieuwe look, vertrouwde koers! Ontdek de gedachte achter onze vernieuwde uitstraling.

Autorisatiebeheer

Identiteits- en toegangsbeleid dat meeontwikkelt

Heb jij je identity & access management ingericht vanuit een goed uitgedacht autorisatieframework maar ontbreekt het zicht op hoe er daadwerkelijk mee gewerkt wordt? Autorisatiebeheer gaat verder dan de implementatie. Zonder actief beheer en continue optimalisatie groeien rollen en rechten ongecontroleerd wat leidt tot inefficiëntie, beveiligingsrisico’s en complianceproblemen. Daarom richten we niet alleen in, maar houden we óók grip op het gebruik van autorisatiebeheer in de praktijk en blijven we verbeteren. Zo blijft je IAM niet alleen veilig en compliant, maar ook van toegevoegde waarde, nu en in de toekomst.

IAM Beheer
IAM-team

Een verlengstuk van jouw team

Autorisatiebeheer stopt niet bij de inrichting, daar begint het pas. We zorgen ervoor dat jouw autorisatiebeheer ook in de praktijk werkt en blijft werken. Hierin stellen wij ons op als een verlengstuk van jouw team. We begrijpen hoe jouw organisatie in elkaar zit, spreken dezelfde taal en denken vooruit. Wat betekenen de gewenste veranderingen voor de lange termijn? Hoe houd je grip zonder te verzanden in complexiteit? We zijn er niet alleen als kennispartner, we helpen je desgewenst ook bij de uitvoering én geven je hierbij de inzichten die nodig zijn om doordachte keuzes te maken. Persoonlijk, betrokken en met de zekerheid dat je altijd kunt rekenen op een kennispartner die verder kijkt dan de vraag dan vandaag.

Diensten

Keuze A

Sparren & continuïteit

Zoek je een kennispartner waar jouw HelloID-beheerders op kunnen terugvallen? Niet alleen wanneer jouw IAM niet functioneert, maar ook bij beheer-, consultancy-, advies-, sparrings- en continuïteitsvraagstukken biedt deze optie altijd een betrouwbaar antwoord.

Wat houdt Keuze A in?

  • Uitbreiding op licentiesupport
  • De verzekering dat experts klaar staan om je beheerder te ondersteunen
  • 9*5 continuïteit (business blocking)
  • Servicedesk (serviceportaal, e-mail )
  • Snellere oplostijden (premium)
  • Incidenten bewaakt met een SLA & Servicemanagement
  • 3e lijn ondersteuning (reactief)
  • Onze experts staan klaar om met je te sparren over technische IAM-uitdagingen
  • Jaarlijkse health check van de HelloID omgeving

Keuze B

Actief beheer

Zoek je zowel kennis als extra capaciteit? Hebben jouw collega’s niet altijd de tijd om alle incidenten op te lossen en wil je een partner met diepgaande Tools4ever-kennis waar je op kunt rekenen? Dan is ‘actief beheer’ de geschikte keuze.

Wat houdt Keuze B in?

  • Alle opties uit keuze A
  • 2e lijn beheer (reactief)
  • Monitoring op je HelloID omgeving middels onze gespecialiseerde monitoring oplossing (pro-actief beheer)
  • Dagelijks controleren van logging/events
  • Inclusief 2 minor changes per maand
  • Persoonlijke Service Level Manager
  • Regelmatige operationele overleggen over de dienstverlening
  • Maandelijkse technische overleggen

Keuze C

Maximale zekerheid

Zoek je volledige ontzorging? Ben je een regieorganisatie en zoek je maximale zekerheid bij een vlekkeloze uitvoering van jouw HelloID-dienstverlening en IAM-beleid? Dan zit je met deze optie goed.

Wat houdt Keuze C in?

  • Alle opties uit keuze A én B
  • 24*7 continuïteit (business blocking)
  • Onbeperkte incidenten en minor changes
  • Onze experts vervullen het technisch en
    functioneel beheer
  • Geen lokale beheerkennis meer nodig
  • Onze Business Consultants staan klaar om met je te sparren over je IAM-uitdagingen
  • Ondersteuning om het IAM- & Autorisatiemanagementproces continue te kunnen verbeteren
  • Volledig ontzorgen

Dáárom autorisatiebeheer bij IT-Value

  • Voorkeurspartner Tools4ever, Microsoft (Gold) Partner
  • 8,3 gemiddelde klanttevredenheid
  • Vast specialistenteam dat voelt als verlengstuk van jouw organisatie
  • Verantwoordelijk voor tevredenheid op korte én lange termijn
  • Keuze tussen reactief, proactief en compleet beheer
  • > 90.000 beheerde gebruikers

Klanten vertellen

“IT-Value is een open en vriendelijk bedrijf met veel kennis. Ze helpen ons om IT op een slimme manier in te zetten, waardoor het ons werk makkelijker maakt en tijd bespaart. Voor ons is IT-Value een waardevolle partner waar we op kunnen rekenen.”
Jeroen Jansen
Technisch Beheerder ICT
De Connectie
“IT-Value staat direct in contact met de leveranciers. Als we iets nodig hebben, kunnen zij dat vaak meteen regelen. En ze praten niet om de hete brij heen. Ze zijn inhoudelijk sterk, maar ook sociaal en toegankelijk. Dat werkt gewoon prettig samen.”
Eelco Polderdijk
Architect Digitale Werkomgeving
RID Utrecht
“Bij IT-Value vinden we de mix tussen laagdrempelig en persoonlijk contact, diepgaande kennis en kunde voor een optimale implementatie én een kritische sparringpartner die ons scherp houdt.”
Harry Fokkema
ICT-Manager
Zorggroep Treant
“IT-Value is goed benaderbaar, er wordt meegedacht en men durft het ook aan te geven als iets buiten de scope valt of als er iets niet goed gaat. Er werd op een constructieve manier samengewerkt. Terugkijkend komen er vooral woorden als benaderbaar, samenwerking en duidelijkheid in me op.”
Remco Harmsen
Teamleider Bedrijfsondersteuning
Riwis zorg & welzijn
“Wij selecteerden onze strategisch IT-partner op zaken als proactief zijn, mee kunnen denken op het juiste niveau en uiteraard op betrouwbaarheid. Ook de kennis die IT-Value heeft van de zorgsector is heel waardevol voor ons, want het werkt hier toch echt anders dan in het bedrijfsleven.”
Cindy Leenders
Coördinator ICT
Jeugdbescherming Gelderland
“IT-Value was écht van toegevoegde waarde. Dat blijkt vooral uit de manier waarop men met ons meedacht. Regelmatig werden er kritische vragen gesteld over de oplossing die wij wilden. “Andere bedrijven doen dit zo. Als je de keuze maakt om het anders te doen, dan kán dat, maar dan zijn dit de consequenties.” Die proactieve houding was heel verfrissend.”
Marcel Boon
Functioneel Beheerder
Provinsje Fryslân
“IT-Value blonk uit in de manier waarop ze vanuit een heldere visie een stip op de horizon zetten en doorvroegen naar onze wensen. Dat heeft ons geholpen bij het maken van de juiste keuzes rondom Microsoft 365 en het vormgeven van de juiste werkplek voor onze medewerkers. Omdat ze veel ervaring in de zorg hebben, herkenden ze ons landschap en waren ze een gelijkwaardige gesprekspartner die ons goed kon ondersteunen.”
Ruud Lammers
Informatie- en ICT-Adviseur
Zorgverlening Het Baken

Vertrouwd door 120+ maatschappelijke en mensgerichte organisaties:

Ook klaar voor vooruitgang?

Zet de volgende stap met een partner die écht begrijpt wat telt.

  • Jouw kritische IT-kennispartner: verantwoordelijk voor resultaat
  • Specialist in maatschappelijke en mensgerichte organisaties
  • Unieke werkwijze & methodiek voor grip en zekerheid van
    de juiste keuzes
  • Award-winning specialist in de thema’s van nu
  • Verzekerd van een vast team en persoonlijk aanspreekpunt

Direct contact opnemen?

Danny van Schaik
Danny van Schaik

Accountmanager