Nieuwe look, vertrouwde koers! Ontdek de gedachte achter onze vernieuwde uitstraling.

Support

Of je nu wel of geen (beheer-)klant bent: wij staan voor doordachte vooruitgang. Daarom zijn we er voor iedereen. Heb jij support nodig? Neem dan contact met ons op via één van onderstaande wegen.

Klant met een account?

Log direct in op ons supportportaal en stuur jouw ticket in.

Klant zonder account?

Bel dan direct naar support of vul het contactformulier in.

Nog geen klant?

Bel dan direct naar support of vul het contactformulier in.

Veelgestelde vragen over support

Wat zijn jullie openingstijden voor support?

Onze supportafdeling is voor iedereen bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kun je een ticket indienen via het supportportaal (beheerklanten) of een e-mail sturen waar wij dan vanaf de volgende werkdag op reageren.

Hoe krijg ik toegang tot het supportportaal?

Als klant met een supportcontract ontvang je automatisch een account. Heb je nog geen inloggegevens ontvangen? Neem dan contact met ons op via 085 – 018 55 69.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op de inlogpagina van het supportportaal op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies. Lukt het niet? Neem dan even contact met ons op via 085 – 018 55 69.