Nieuwe look, vertrouwde koers! Ontdek de gedachte achter onze vernieuwde uitstraling.

Werkplekbeheer

Grip op prestaties, rust voor gebruikers

Wanneer de cloud werkplek succesvol in gebruik is genomen, begint de volgende uitdaging. Want hoe zorg je voor een blijvend stabiele, veilige én prettige gebruikerservaring op alle fronten? Om het een succes te laten blijven, is achterover leunen geen optie. Waar voorheen de werkplek eens in de zoveel jaar een flinke verandering doorging, beweegt het nu constant, zowel op functioneel als op technisch vlak. Hoe zorg je dat je hierin bijblijft? Werkplekbeheer dat verder kijkt dan techniek is het antwoord.

Werkplekbeheer
Collega's

Laat niet alleen functioneren, maar ook optimaal benutten

Het opvolgen en goed inzetten van de continue stroom aan ontwikkelingen vraagt om de juiste aandacht. En waarbij een groot deel van de ondersteuning bij het gebruik van de werkplek remote kan gebeuren, blijft het ook mensenwerk en handenwerk. Daarom helpen wij niet alleen op afstand, maar zijn we ook bij klanten op locatie om te zorgen dat de werkplekken goed functioneren, uitgegeven en ingenomen worden. Ons werkplekbeheer borgt niet alleen dat alles werkt, maar ook dat er zo goed mogelijk gebruik wordt gemaakt van de cloud werkplek, dat medewerkers op de hoogte zijn van de relevante nieuwe functionaliteiten in Microsoft 365 en Windows en goed benutten. Dat is verder gaan dan techniek: het is een blijvende oplossing die je bewust vooruit helpt.

Diensten

Single Point of Contact (SPOC)

Doordat er één centrale plek is waar alle IT-vragen worden belegd en afgehandeld naar alle betrokken partijen, zijn de communicatielijnen helder en worden de medewerkers sneller geholpen. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor het verloop van je verstoring, ook bij andere leveranciers.

Service & Support

Onze service en support ondersteuning is gericht op het bieden van directe ondersteuning voor IT-gerelateerde vragen en problemen. Dit omvat het oplossen van veelvoorkomende problemen, zoals inlogproblemen, software-installaties en netwerkproblemen. We bieden verschillende varianten van servicedesk ondersteuning (1e-, 2e-, 3e-lijn, op locatie, 24-uur per dag, etc)

Service Operations

Service Operations ondersteuning bij IT-Value is gericht op de (cloud) werkplek. We bieden onder andere monitoring, hardware ondersteuning, installaties, beveiligingsmogelijkheden en Intune beheer.

Infrastructuur beheer

De cloud werkplek kan niet zonder een overkoepelend systeem waarin bijvoorbeeld je accounts worden beheerd of je printers worden aangestuurd. Het systeembeheer over die systemen wordt verzorgd vanuit het infrastructuur team van IT-Value.

Security for Endpoints

Veel informatiebeveiligingsproblemen ontstaan bij de eindgebruikers. Daarom hebben we specifieke beveiligingsmogelijkheden voor de (cloud) werkplek. Denk daarbij bijvoorbeeld aan anti-virusoplossingen, het voorkomen van spam en phishing, maar ook geavanceerde technieken om gevaren te voorkomen of automatisch in te grijpen bij gevaren (o.a. Microsoft XDR).

Adoptie tijdens het gebruik

Deze dienstverlening is er vooral om medewerkers slimmer te laten werken op de Microsoft werkplek, wat resulteert in snellere adoptie en verhoogde productiviteit.

Een aantal beheeropties zie je hieronder

Wellicht ook interessant:

Beheer mogelijkheden o.a.:

Sparren & continuïteit

Kies hiervoor als je een kennispartner wilt waar jouw ervaren Microsoft beheerders altijd op kunnen terugvallen. Niet alleen als Microsoft Office365 niet functioneert maar ook voor beheer, consultancy, advies, sparrings– en continuïteitsvraagstukken.

Wat houdt dit in?

Uitbreiding op Microsoft O365 only support:

  • 3e lijn beheer & consultancy (reactief)
  • 9*5 continuïteit (business blocking)
  • Incidenten bewaakt met een SLA
  • Service Level Manager
  • Inzet beheerders, consultants en architecten o.b.v. nacalculatie of Volume Uren Tegoed (VUT)

Endpoint beheer

Zoek je volledig ontzorgd applicatiebeheer voor jouw cloud werkplek? Wij nemen het dagelijks beheer uit handen, houden jouw apps up-to-date en helpen jouw applicatielandschap optimaliseren.

Wat houdt dit in?

  • 2e/3e lijn beheer op Intune
  • Uitrollen Updates
  • Uitrol applicaties (Intune)
  • Instellen van policies en configuraties
  • Doorvoeren van verbeteringen
  • Oplossen van verstoringen
  • Alle incidenten en standaard changes inbegrepen

Maximale zekerheid

Beschik je (tijdelijk) niet over Microsoft | Office 365 kennis op je Servicedesk en je beheerafdeling? Of kies je juist strategisch voor het uitbesteden van beheer? Besteed dan het beheer volledig uit voor een vaste prijs per maand. Ervaar de voordelen van volledige ontzorging.

Wat houdt dit in?

  • Beheer van verschillende Microsoft oplossingen
  • Servicedesk (telefonisch, e-mail en via Selfservice portaal)
  • 24*7 continuïteit (business blocking)
  • Onbeperkte incidenten en minor changes
  • Periodiek bespreken welke verbeteringen o.g.v. adoptie, selfservice en kennis mogelijk zijn
  • Geen eigen beheerkennis meer nodig
  • Ook ondersteuning voor aanpalende percelen (Entra, printers, etc)

Dáárom werkplekbeheer bij IT-Value

  • Recast Strategic Partner, Partner of the Year 2024 & Microsoft (Gold) Partner
  • Vast specialistenteam van intake tot beheer
  • Continu monitoren op nieuwe features en implementatie voorstellen op jouw omgeving
  • >100.000 seats in beheer
  • Strategische en pragmatische aanpak vanuit techniek én organisatie

Klanten vertellen

“IT-Value is goed benaderbaar, er wordt meegedacht en men durft het ook aan te geven als iets buiten de scope valt of als er iets niet goed gaat. Er werd op een constructieve manier samengewerkt. Terugkijkend komen er vooral woorden als benaderbaar, samenwerking en duidelijkheid in me op.”
Remco Harmsen
Teamleider Bedrijfsondersteuning
Riwis zorg & welzijn
“IT-Value is een open en vriendelijk bedrijf met veel kennis. Ze helpen ons om IT op een slimme manier in te zetten, waardoor het ons werk makkelijker maakt en tijd bespaart. Voor ons is IT-Value een waardevolle partner waar we op kunnen rekenen.”
Jeroen Jansen
Technisch Beheerder ICT
De Connectie
“IT-Value was écht van toegevoegde waarde. Dat blijkt vooral uit de manier waarop men met ons meedacht. Regelmatig werden er kritische vragen gesteld over de oplossing die wij wilden. “Andere bedrijven doen dit zo. Als je de keuze maakt om het anders te doen, dan kán dat, maar dan zijn dit de consequenties.” Die proactieve houding was heel verfrissend.”
Marcel Boon
Functioneel Beheerder
Provinsje Fryslân
“IT-Value staat direct in contact met de leveranciers. Als we iets nodig hebben, kunnen zij dat vaak meteen regelen. En ze praten niet om de hete brij heen. Ze zijn inhoudelijk sterk, maar ook sociaal en toegankelijk. Dat werkt gewoon prettig samen.”
Eelco Polderdijk
Architect Digitale Werkomgeving
RID Utrecht
“Wij selecteerden onze strategisch IT-partner op zaken als proactief zijn, mee kunnen denken op het juiste niveau en uiteraard op betrouwbaarheid. Ook de kennis die IT-Value heeft van de zorgsector is heel waardevol voor ons, want het werkt hier toch echt anders dan in het bedrijfsleven.”
Cindy Leenders
Coördinator ICT
Jeugdbescherming Gelderland
“IT-Value blonk uit in de manier waarop ze vanuit een heldere visie een stip op de horizon zetten en doorvroegen naar onze wensen. Dat heeft ons geholpen bij het maken van de juiste keuzes rondom Microsoft 365 en het vormgeven van de juiste werkplek voor onze medewerkers. Omdat ze veel ervaring in de zorg hebben, herkenden ze ons landschap en waren ze een gelijkwaardige gesprekspartner die ons goed kon ondersteunen.”
Ruud Lammers
Informatie- en ICT-Adviseur
Zorgverlening Het Baken
“Bij IT-Value vinden we de mix tussen laagdrempelig en persoonlijk contact, diepgaande kennis en kunde voor een optimale implementatie én een kritische sparringpartner die ons scherp houdt.”
Harry Fokkema
ICT-Manager
Zorggroep Treant

Vertrouwd door 120+ maatschappelijke en mensgerichte organisaties:

Ook klaar voor vooruitgang?

Zet de volgende stap met een partner die écht begrijpt wat telt.

  • Jouw kritische IT-kennispartner: verantwoordelijk voor resultaat
  • Specialist in maatschappelijke en mensgerichte organisaties
  • Unieke werkwijze & methodiek voor grip en zekerheid van
    de juiste keuzes
  • Award-winning specialist in de thema’s van nu
  • Verzekerd van een vast team en persoonlijk aanspreekpunt

Direct contact opnemen?

Aad Polman
Aad Polman

Accountmanager